توضیحاتی در مورد Neobux
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ در زمینه اموزش و اشنا کردن کاربران اینترنت با سیستم درامد زایی اینترنتی است.در صورت داشتن هرگونه سوالی به Id Yahoo من پیغام بدید تا راهنمایتون کنم. Storm_rider_2010@yahoo.com
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 2884
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درامد زایی از طریق اینترنت
کسب درامد مطمئن




سلام دوستان عزیز می خوام نکاتی مهم در مورد سایت NeoBux خدمتتون عرض کنم که می تونید در عرض یک ماه به درآمد قابل قبولی برسید.
برای اینکه بتونید توی این سایت به درآمد بالایی برسید مهمترین نکته داشتن زیرمجموعه است شما هم مثل من و خیلیای دیگه می تونید وبلاگی، سایتی، چیزی راه بندازید و لینک رفرالتون رو توش تبلیغ کنید که از این راه که به شانستون مونده تعداد افرادی میان و عضو و زیرمجموعه شما می شن که این راه زمان زیادی رو طول می کشه.
اما فکر من اینه که بیاید و توی این سایت زیرمجموعه کرایه ای بخرید.
حالا می گید با کدوم پول؟

یک راه اینه که توی این سایت چند هفته فعالیت کنید که هر روز باید تنها با کلیک کردن روی 4 تبلیغ و دیدن آنها روزی 4 سنت جمع کنید و بعد از رسیدن بالانس حسابتون به 75 سنت 3 تا زیرمجموعه به مدت 1 ماه کرایه کنید و از هر زیرمجموعه روزی 2 سنت به حساب بالانستون اضافه بشه. این راه زمان زیادی طول می کشه تا به نتیجه مطلوب برسید.

یک راه دیگه هم اینه که توی انواع سایتهای مطمئن کسب درآمد فعالیت کنید تا بتونید چند دلاری رو توی بانک آلرت پی جمع کنید و با اون توی NeoBux زیرمجموعه کرایه ای بخرید که این راه هم مشکلات خودش رو داره چون زمان تقریبا زیادی رو برای جمع کردن چند دلار باید صرف کنید.

راه دیگه یا اینکه بگم بهترین راه اینه که یه پولی رو خودتون داشته باشین که باید توی حساب بانکیتون مثل ملی،ملت،تجارت باشه و چون توی سایت NeoBux اجاره 100 زیرمجوعه به مدت 1 ماه 25 دلار آب می خوره باید 25 هزار تومان رو از طریق سایتهای اکسچنجر یا به قول معروف صرافی ها تبدیل به دلار آلرت پی کنید که هر سایتی دارای قیمتهای تقریبا نزدیک به هم هستند که خودتون باید برید توی این سایتها که مطمئن ترینشون رو در قسمت " معرفی سایت های معاوضه (Exchanger) " معرفی کرده ام و چون این سایتها زبان فارسی هستند خودتون، خودتون رو راه بندازید و لیست قیمتها رو نگاه کنید هر سایتی که مناسبتر بود رو انتخاب کنید و وارد بخش خرید دلار آلرت پی شوید و مقدار لازم را بخرید.
که بعد از چند ساعت یا یکی دو روز دلار خریداری شده به حساب آلرت پی تون واریز می شه. راستی یادتون باشه که بیشتر از 100 دلار توی آلرت نریزید چون از بین می ره محض احتیاط بهتره که بیشتر از 80 دلار هیچوقت توش نریزید این نکته رو واسه اونایی گفتم که حسابشون وریفای یا قانونی نشده. چون برای اکثر ایرانی ها و کشورهای تحریم شده امکان وریفای کردن حسابشون نیست. وریفای کردن هم که فعلا خودم دنبالش نرفتم که چه راههایی واسه وریفای کردن حساب هستش ولی می دونم که حتما باید از VPN اختصاصی آمریکا واسه این کار استفاده کنید که یک شهروند آمریکایی شناخته بشید.

حالا وارد سایت NeoBux بشید و پس از لاگین کردن وارد بخش رفرال ها بشید که چهار پنج تا انتخاب دارید که هر کدوم دارای تعداد و قیمتهای مختلفی هستند هرچی تعداد رفرال ها بیشتر باشه قیمتشون هم به نسبت بیشتر می شه، پس شما گزینه 100 رفرال که 25 دلار هست را انتخاب کنید سپس چند راه پرداخت وجه را نشان می دهد که یکی از طریق خود این سایت هست و دیگری از طریق بانک آلرت پی، که شما باید بانک آلرت پی رو انتخاب کنید که پس از انتخاب وارد سایت آلرت می شود و شما 25 دلار را به حساب سایت NeoBux انتقال می دهید که پس از چند دقیقه یا یک روز رفرال های کرایه شده به حسابتون اضافه می شه و شما ازشون هر روز پورسانت کلیک هاشون رو دریافت می کنید که طبق جمع و ضرب هایی که کردم با 100 رفرال روزی 200 سنت نصیبتون می شه که معادل 2 دلار هست.
ممکنه که بعضی رفرال ها کم کاری کنند و کلیک های کمتری انجام بدن که به شانستون برمی گرده.
با روزی 2 دلار ماهیانه 60 دلار بدست می آورید پس اگه می خواید درآمد بالاتری داشته باشید باید رفرال های بیشتری هم داشته باشید.
سایت NeoBux به اعضای معمولی که ما باشیم تنها اجازه کرایه حداکثر 500 رفرال را می دهد و به اعضای طلایی دقیق یادم نیست به نظرم 2500 رفرال را می دهد پس به نظرم بهتره 400 زیر مجموعه از سایت کرایه کنیم که 4 تا 100 رفرال معادل 400 رفرال و مساوی است با 100 دلار که باید خرج کنید.
بهتره اولین بار که 100 زیر مجموعه را کرایه کردید بعد از یک هفته (چون سایت NeoBux بعد از یک هفته اجازه خریدن دوباره رفرال را می دهد) دوباره 25 دلار دیگه یا 75 دلار رو از طریق صرافی ها تبدیل به دلار آلرت پی کنید و دوباره 100 تا رفرال کرایه کنید و هفته بعد هم به همین صورت 100 تا دیگه کرایه کنید تا 400 تا رفرال داشته باشید.
پس با 400 تا رفرال شما روزی 8 دلار بدست می آورید که ماهیانه 240 دلار می شود.
نکته مهم : اگه شما خودتون رو جزء افراد طلایی کنید این رقم 2 برابر می شه که شما می تونید (دقیقا یادم نیست چون الان دارام بصورت آفلاین تایپ می کنم و این سایت جلو روم نیست تا ارقام دقیق بهتون بگم و کلا از حافظه خودم دارم استفاده می کنم) با 90 دلار برای یک سال جزء افراد طلایی شوید و از مزایای آن بهره ببرید که یکیش اینه که هر کلیک رفرال هاتون 1 سنت حساب می شه که در حالت معمول نیم سنت حساب می شد.
خب دیگه فکر نکنم نکته ای حرفی چیزی مونده باشه که نگفته باشم آهان بزارید یک نکته کلی در مورد این سایت بگم :
اگه شما 100 هزار تومان داشته باشید طبق حرف های بالا می تونید توی این سایت نوعی سرمایه گذاری انجام بدید که سودش بیشتر از دو سه برابر پولی هستش که توی این کار صرف کردید و با پول هایی که بدست می آورید می تونید پس از خرید نشان طلایی جزء اعضای طلایی شوید و رفرال های بیشتری را کرایه کنید.
راستی یاد و حواستون باشه که رفرال ها کرایه ای هستند و پس از 30 روز از دستتون میرند که می تونید تعداد روز ها و ساعات باقیمانده برای هر رفرال را در بخش Rented یا رفرال های کرایه ای ببینید و قبل از تمام شدن زمانشون هر کدام را که خوب کار می کردند و دارای تعداد کلیک های بیشتری بودند را برای ماه بعد تمدید کنید که چند سنتی درست نمی دونم از حسابتون کم می شود.
همچنین گزینه ای در بالای رفرال ها وجود دارد که با فعال کردن آن رفرال ها به صورت اتوماتیک برای ماه بعدی تمدید می شوند و پول لازم برای تمدید از حسابتون کسر می شود.
به یاد داشته باشید که برای ثروتمند شدن تنها به این سایت اکتفا نکنید و توی سایتهای مطمئن که توی پست بعدی معرفی کردم حتما عضو بشید و فعالیت کنید و توی این سایتها تنها به کار های راحت که همون کلیک در ازای پول یا دیدن ایمیل بسنده نکید که از این دو کار تنها چند سنت می تونید جمع کنید پس نظر من اینه که اکثرا یعنی 95 درصد در بخش های ثبت نام و آفر( که آموزش های لازم در قسمت "آموزش کسب درآمد" قرار دارد و به زودی تعدادی فایل PDF که آموزش کار کردن و پر کردن سایتهای آفر و سوروی بصورت متنی تصویری هستش در وبلاگ قرار می دهم که کار یکی از دوستان ایکامرس در انجمن itech2.info هست) فعالیت کنید درسته که کارش یکم سختر هستش و یکم تخصص هم می خواد ولی پولش به نسبت خیلی بیشتر از بخش های کلیک و ایمیل هستش و زودتر می تونید به حد نصاب برداشت که اکثرا توی این سایتهایی که معرفی کردم 1 تا 2 دلار هست برسید و به یاد داشته باشید و با خودتون تکرار کنید که هیچوقت طمع به پول بیشتر نکنید و پولتون رو توی هر سایتی یا جایی مثل فارکس سرمایه گذاری نکنید که ممکن هست بیشتر پولتون رو از دست بدید پس با فکر و دانش عمل کنید و جلو برید.
در مورد فارکس که خودم هیچ چیزی ازش بلد نیستم چون توش نرفتم و اگه شما خواستید برید با فکر و دانش برید چون هر کسی نمی تونه از این بازار بزرگ سود بدست بیاره و اکثرا پولشون رو از دست می دن و ضرر می کنن پس وقتی تونستید سرمایه ای جمع کنید دنبال آموزش های این کار برید چون این کار اولین شغل تخصصی بزرگ توی جهان شناخته شده است.

منبع : http://www.finework.blogsky.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت neobux, :: 20:26 ::  نويسنده : مسعود