درباره وبلاگ


این وبلاگ در زمینه اموزش و اشنا کردن کاربران اینترنت با سیستم درامد زایی اینترنتی است.در صورت داشتن هرگونه سوالی به Id Yahoo من پیغام بدید تا راهنمایتون کنم. Storm_rider_2010@yahoo.com
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2883
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درامد زایی از طریق اینترنت
کسب درامد مطمئن




سلام

دوستان , پیشنهاد من به همه شما اینه که برای امتحان هم که شده کار در توباکس رو امتحان کنید مطمین باشید که هیچ ضرری نمیکنید چرا؟

چون حداقل نیمی از شما دارید هر روز حدود 2 الی 3 ساعت وقتتون رو داخل نت میگذرونید.من این قول رو به شماها میدم که کسب درامد از این سیستم روزی 5 دقیقه هم وقت شما رو نخواهد گرفت.اوایل همه این فکر رو میکنند که با روزی 40 تومن به کجا میشه رسید؟! , ولی به این نکته توجه داشته باشید سودهی تو اینجور سایت ها همونجور که در بقیه پست ها گفتم در داشتن تعداد نفرات اجاره ای بالاست.لذت واقعی رو وقتی میبرید که تعداد نفرات بالایی رو داشته باشد و خیالتون راحته که اخر ماه مقدار قابل توجه ای در حسابتون میتونید داشته باشید.با گذاشتن روزی 5 دقیقه وقت تو این سایت ها ضرری نمیکنید و خیالتون هم راحته که اگه خدای ناکرده اگر روزی اتفاقی بیفته شما هیچ ضرری نمی کنید.

با توجه به اینکه سایت دوباره راه اندازی شده و هنوز نفرات زیادی به اوج قدرت تو این سایت نرسیدن پس راه برای شما دوستان باز تره و کارتون خیلی اسونتر!

پس معطل نکنید و حتی یک بار هم که شده این سایت رو امتحان کنید(یادتون نره به تالار اعضا هم سر بزنید)

ثبت نام



چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,,,کسب درامد,alertpay,teobux,libertyreserve, :: 22:52 ::  نويسنده : مسعود

 تو باکس یک مرکز تبلیغاتی است که در آن شما با انجام یک کار ساده یعنی با کلیک کردن و دیدن تبلیغات می توانید شروع به کسب در آمد کنید .

تو باکس جایی است که ...


 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,,alertpay,teobux,libertyreserve, :: 21:58 ::  نويسنده : مسعود

چطور می تونیم زیر مجموعه جمع کنیم؟
چطور میشه تعداد زیر مجوعه های مستقیم (Direct referrals) رو افزایش داد؟





ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,teobux,libertyreserve, :: 23:0 ::  نويسنده : مسعود
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : مسعود

 

سوال اینه که بعد از اینکه با فعالت در سایت های کلیکی معتر مثل neobux تونستیم یه پولی در بیاریم حالا چطور اون رو به جیب بزنیم و تبدیل به ریالش بکنیم. اصلا این پول کجاست؟...

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,,alertpay,teobux,libertyreserve, :: 21:4 ::  نويسنده : مسعود

گر می خواهید یک کسب و کار اینترنتی سود ده راه بیندازید باید از بعضی اشتباهات رایج جلوگیری کنید. در این مقاله 10 تا از اشتباهاتی را که مانع ازموفقیت افراد تازه کار (و حتی بعضی از قدیمی ها) را که مانع از قدرت گرفتن آنها می شود بیان می کنیم.

این مشکلات همانند باری است که بر دوش کسب و کار شما لنگر انداخته ولی از وجود آنها خبر ندارید. دارندگان کسب و کار اینترنتی باید افرادی سمج و پرکار باشند و رد عین حال دیدی فراگیر داشته باشند. نکاتی که در اینجا بیان می کنم به شما کمک می کند تا جلوی بعضی از این مشکلات را بگیرید.

1- تأخیر

وب سایت یا ...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت neobux, :: 21:20 ::  نويسنده : مسعود

یکی از نکاتی که خیلی ها درموردش فکر میکنن اینه که این همه ثبت نام کنیم و این همه وقت بزاریم واسه کلیک و آخرش بعد از چند ماه فقط چند هزار تومن بگیریم!!
تنها چیزی که میشه گفت اینه که این تصور در واقع یکی از اشتباه ترین تصوراتی هست که در این خصوص سایت ها وجود داره!
...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : مسعود

1- سعی کنید برای مشاهده سایت توباکس و شروع فعالیت حتما از مرورگرهای مشهوری مثل Firefox یا از نسخه های جدید Internet Explorer استفاده کنید تا مشکلات احتمالی پیش نیاد. بیشتر وب سایت ها و کدها با این دو مرورگر همخونی دارن.
...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:توباکس,درامد اینترنتی,PTC,, :: 19:27 ::  نويسنده : مسعود

صفحه قبل 1 صفحه بعد