روش های کسب زیر مجموعه یا همان رفرال ها
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ در زمینه اموزش و اشنا کردن کاربران اینترنت با سیستم درامد زایی اینترنتی است.در صورت داشتن هرگونه سوالی به Id Yahoo من پیغام بدید تا راهنمایتون کنم. Storm_rider_2010@yahoo.com
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 2884
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درامد زایی از طریق اینترنت
کسب درامد مطمئن




چطور می تونیم زیر مجموعه جمع کنیم؟
چطور میشه تعداد زیر مجوعه های مستقیم (Direct referrals) رو افزایش داد؟



توضیح:
بخش عمده کسب درآمد از سایت های معتبری مثل Neobux ، Teobux، و تقریبا اکثر سایت های PTC علی الخصوص سایت هایی که تعداد کمی لینک روزانه در اختیار کاربران می زارن از طریق زیر مجموعه حاصل میشه نه کلیک کردن بر خود تبلیغات به این ترتیب که این سایت ها به ازای کلیک کردن زیر مجموعه ها یک درصدی از ارزش هر کلیک رو به شما می دن.

پاسخ:

 
1- زیر مجوعه ها یا رفرال ها (Referral) به دو دسته کلی تقسیم می شن زیر مجموعه های کرایه ای یا رنتال ریفرال ها (rental referral) و زیر مجموعه های مستقیم یا دایرکت رفرال ها (direct referral).
2- بخش عمده درآمد رو زیر مجوعه های کرایه ای براتون ایجاد می کنن مزیت زیر مجموعه های کرایه اینکه تعدادشون زیاده و در صورت کم کاری می تونید اون ها رو بازیافت یا ریسایکل (recycel) کنین و به جاش یه فعالش رو بگیرین بدیشون هم اینکه باید بابتشون پول بسولفین اما مزیت زیرمجموعه های مستقیم اینکه مجانی ان و اگر از آشنایان باشن می تویند باهشون ارتباط برقرار کنید و در صورت کم کاری به کار تشویقشون کنید. عیبشون هم اینکه تعدادشون محدوده و امکان حذف کردنشون رو تو بعضی از سایت ها ندارین هرچند تو بعضی از سایت ها به خاطر حذف کردن زیرمجموعه های مستقیم بهتون یه پولی هم می دن.
3- جهت اطلاع تازه وارد ها نحوه کسب درآمد از زیر مجموعه ها به صورت شبکه ای و هرمی (گلد کوئیستی) نیست.
4- تعداد زیر مجموعه ها (چه کرایه ای چه مستقیم) محدوده مثلا در سایت نئوباکس تعداد زیر مجموعه های مستقیم در حالت استاندارد 30 و تعداد زیر مجموعه های کرایه ای 500 تاست و در سایت آن باکس تعداد زیر مجموع ها مسقیم 85 و تعداد زیر مجموعه های غیر مستقیم اگر اشتباه نکنم 500 تاست.


5-حداقل مدت اجاره زیر مجموعه ها عموما یک ماهه

6- در برخی سایت ها امکان حذف زیرمجموعه های مسقتیم وجود نداره پس دقت کنید که چه کسی رو زیر مجموعه خودتون می کنید چون اگه تنبل باشه چیزی آیدتون نمیشه
7- در صورتی از زیر مجموعه هاتون درآمد کسب می کنید که در آن روز خودتون هم روی لینک های روزانتون کلیک کرده باشید.
استراتژی کار کردن با زیر مجموعه های کرایه ای به طور کامل در تاپیک های مختلف همین فروم توضیح داده شده و علاوه بر اون می تونید از اینجا نیز اطلاعاتی کسب کنید پیشنهاد می کنم حتما بخونید خیلی تاثیر داره


اما برای کسب زیر مجموعه های مستقیم چه باید کرد؟


1- برای کسب زیر مجموعه مستقیم، باید افراد دیگه رو از طریق لینک ها یا بنر های تبلیغاتیی که سایتی که در اون کار می کنید در اختیار شما قرار میده به سایت راهنمایی کنین بعد در صورتی که اون ها در اون سایت از طریق لینک شما عضو بشن زیر مجموعه شما می شن. مثلا اگه از طریق بنر زیر در 
سایت نئوباکس عضو بشین به عنوان زیر مجموعه مستقیم من شناخته میشین.




2- این بنر های و لینک ها رو عموما در قسمت بنر (banners) سایت ها می تونید پیدا کنید.

3- بهترین راه و مطمئن ترین راه کسب زیر مجموعه مستقیم، معرفی سایت به دوستان و آشنایانه منتها چند تا نکته اگه رعایت بشه بهتر اول اینکه با توجه به تعداد لینک های تبلیغاتی ای که سایت در اختیار تون قرار میده به آشنایان رو بندازید مثلا اگه آشناتون داره از دایل آپ استفاده می کنه یهو ده تا سایت بهش معرفی نکنین یا یه سایت که روزی باید روی ده بیست تا لینک کلیک کنه بنده خدا از هرچی سایت درآمد زاست بیزار میشه. دوم یه وقت اون آشناتون اونقدر نزدیک نباشه که تو یه خونه باشین که از یک خط تلفن به اینترنت وصل بشین یا به هر نحوی آی پی مشترک داشته باشین که در این صورت متلقب شناخته میشین و اکانت جفتتون مسدود می شه.


4- راه بعدی همین کاری که من کردم و این دوستمون رو شاکی کرده یعنی قردادن بنر ها و لینک های زیرمجموعه گیری تون در هر جای ممکن در فضای اینترنته که در اینصورت شانس گرفتن زیر مجموعه مستقیم براتون بیشتر میشه اما شما کنترلی روش ندارین چراکه ممکنه بعضی از زیر مجموعه های مسقیم خوب کار نکن یا وسط کار ول کنن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,teobux,libertyreserve, :: 23:0 ::  نويسنده : مسعود