معرفی بانکهای اینترنتی پرفکت مانی و لیبرتی رزرو
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ در زمینه اموزش و اشنا کردن کاربران اینترنت با سیستم درامد زایی اینترنتی است.در صورت داشتن هرگونه سوالی به Id Yahoo من پیغام بدید تا راهنمایتون کنم. Storm_rider_2010@yahoo.com
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2883
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



درامد زایی از طریق اینترنت
کسب درامد مطمئن




- لیبرتی رزرو

شرکت libertyreserve از سال 2001 در کشور پاناما تصمیم به افتتاح یک حساب ارزی اینترنتی گرفتند که پس از اخذ مجوزات قانونی موفق شدند در سال 2005 در کاستاریکا رسما" این حساب را به کاربران به عنوان یک حساب الکترونیکی ارزی معرفی کنند. این شرکت به صورت غیر قابل منحل (irrevocable) ثبت گردیده و به هر دلیلی که مشکلی برای مدریت آن به وجود آید نمی تواند این شرکت را منحل کند و باید جانشینی برای ادامه کار معرفی کند که اخیرا" شاهد بودیم سایتهای مانند e-gold و e-biliion و برخی از شرکتهای دیگر به دلیل پشتیبانی نشدن از این قانون در مواردی خاص به راحتی شرکت را منحل اعلام کرده یا به دلیل مشکلات به وجود آمده قادر به ادامه کار نبودند.
بیشترین کاربران این حساب به ترتیب مربوط به کشور آمریکا ، هند و آلمان می باشد که در سال 2008 به دلیل پشتیبانی این شرکت از کاربران ایرانی و عدم تحریم در این زمینه در ایران و آسیا نیز جایگاه خاصی قرار گرفت به طوری که بسیاری از کاربران مایل هستند موجودی خود را در این حساب نگهداری نمایید زیرا مقدار موجودی مجاز در حساب نامحدود می باشد و کارمزد بسیار پایین این حساب کار با این حساب را مقرون به صرفه کرده است. از آنجایی که برای انتقال وجه در این حساب نیاز به PIN Code دارد در صورت از دست دادن رمز عبور شخص نفوذ کننده به سادگی حسابهای دیگر نمی تواند موجودی را برداشت نماید و امنیت آن را در این زمینه تضمین کرده است. برای اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

2 - پرفکت مانی



این شرکت که در کشور پاناما شروع به کار کرد در سال 2004 کار خود را آغاز کرد . ایران را در سال 2006 تحریم کرد و تا سال 2009 به ایران خدمات ارائه نمی کرد و ایران جزو کشورهای مجاز نبود. اما به دلایل مختلف که یکی از آنها سفر رئیس جمهور به کشور پاناما بود ارتباط این دو کشور باعث شد کشور ایران در لیست سایر کشورها قرار بگیرد و نیازی به تغییر آی پی برای ورود به حساب نیست. این حساب پس از مشکلاتی که در سال 2008 برای شرکت ایگولد به وجود آمد به تعداد استفاده کنندگان این حساب افزوده شد. 25% از کاربران این حساب آمریکایی هستند و کشور دوم چین است که با 18% در آسیا بیشترین دارندگان این حساب به شمار می آیند. پشتیبانی این حساب 24 ساعته است و از امنیت خوبی نیز برخوردار است و دارای زبان فارسی نیز می باشد . برای اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Neobux,درامد اینترنتی,PTC,درامد از سایت,,alertpay,teobux,libertyreserve, :: 21:9 ::  نويسنده : مسعود